Document Type : Original Article

Researcher

خیابان غفاری کوچه سپهر فرعی اول

IR/ethics.2024.79105.1057

Ministerial Ethics Committee

انواع ترجمه

ترجمه نوشتار



شناسایی زبان



فارسی



انگلیسی



فرانسوی



انگلیسی



فارسی



فرانسوی

نوشتار مبدأ

فراگیر سازی آموزش پرورش بر اساس اجلاس جهانی «آموزش برای همه" و تلاش های یونسکو برای ترویج آموزش برای همه و آموزش با کیفیت برای همه کودکان به طور گسترده در کنفرانس جامتین تایلند (یونسکو، 1990) و از طریق بیانیه سالامانکا، اسپانیا (1994) با هدف فراهم کردن فرصت های برابر یادگیری برای همه دانش آموزان اعلام شده است.

با این حال، بسیاری از معلمان فاقد دانش و مهارت های لازم برای اجرای مؤثر شیوه های آموزش فراگیر در کلاس های درس خود هستند. فقدان دانش و مهارت در میان معلمان می تواند منجر به حمایت ناکافی از دانش آموزان دارای نیازهای ویژه شود.

لذا هدف از این پژوهش طراحی و اعتباریابی الگوی دانش ضروری معلمان بر اساس رویکرد آموزش فراگیر می باشد. این الگو می تواند از نیازهای یادگیری همه دانش آموزان حمایت کند.

در این پژوهش داده ها با استفاده از رویکرد کیفی و روش تحقیق GT Emerging از مشارکت کنندگان که شامل مدیران مدارس پشتیبان، مدارس عمومی، معلمان و نیز متخصصان می باشد، جمع آوری و با روش روش کدگذاری باز، انتخابی و نظری مورد تحلیل قرار می گیرند و در پایان اعتباریابی می شوند.



۹۷۵ / ۵٬۰۰۰

نتایج ترجمه

نتیجه ترجمه

Inclusive education is based on the World Summit on Education for All and UNESCO's efforts to promote education for all and quality education for all children broadly at the Jamtin Conference in Thailand (UNESCO, 1990) and through the Declaration of Salamanca, Spain (1994). ) is announced with the aim of providing equal learning opportunities for all students.

However, many teachers lack the necessary knowledge and skills to effectively implement inclusive education practices in their classrooms. Lack of knowledge and skills among teachers can lead to insufficient support for students with special needs.

Therefore, the purpose of this research is to design and validate the model of teachers' essential knowledge based on the inclusive education approach. This model can support the learning needs of all students.

In this research, the data is collected using the qualitative approach and the GT Emerging research method from the participants, which include principals of supporting schools, public schools, teachers, and specialists, and is analyzed with the method of open, selective and theoretical coding. get and are accredited at the end.